Sziget 2019 | avagy kiket nézek meg az idei fesztiválon?


Az idei Sziget line-up hatalmas csalódás volt számomra. Mindig is nyíltan beszéltem arról, hogy ez a felhozatal nem az igazi. Sokáig úgy volt, hogy egyáltalán nem megyek ki idén a fesztiválra, azonban az utolsó pillanatokban sikerült beszervezniük olyan előadókat, akikért megéri kimennem. Három napra.

PÉNTEK

6LACK
17:45 - Dan Panaitescu Nagyszínpad
Tavaly az év felfedezettje volt számomra 6LACK. Terveztem, hogy miatta elmegyek a berlini Lollapalooza fesztiválra, azonban amikor bejelentették, hogy jön a Szigetre, a kényelmesebb megoldást választottam. Az elmúlt egy év során az egyik kedvenc hip-hop előadómmá nőtte ki magát és már alig várom, hogy élőben is hallhassam őt.



MARTIN GARRIX
21:30 - Dan Panaitescu Nagyszínpad
Ha már 6LACK kicsalogatott erre a pénteki napra, akkor természetesen az aznapi headlinert, Martin Garrixet sem fogom kihagyni. Nagyon szeretek élőben hallgatni DJ-ket, mert hihetetlen hangulatot tudnak csapni és én is sokkal jobban el tudom magam engedni ezeken a koncerteken. Az egyik kedvenc számom tőle a Dua Lipával közös Scared to Be Lonely, amit természetesen torkom szakadtából fogok énekelni.



APASHE
03:30 - Mastercard Színpad by A38
Majdnem lefordultam a székemről, amikor pár hete megláttam Apashe nevét a Sziget fellépői között. Se a fesztivál felületein, se az ő közösségi oldalain nem láttam a bejelentést, ezért nem csoda, hogy sikoly közeli állapotba kerültem a neve láttán. Az ő koncertje az, amit a legjobban várok, mert ő A kedvenc trap DJ-m, akinek szinte minden számát imádok és mindig tűkön ülve várom az új megjelenéseit. Eddig két budapesti koncertjéről maradtam le, de ha törik, ha szakad, a Szigetes fellépésén ott leszek! Első sorban!



VASÁRNAP

POST MALONE
21:30 - Dan Panaitescu Nagyszínpad
Az egyik legnagyobb húzónév számomra idén Post Malone volt, aki a másik nagy kedvencem jelenleg a hip-hop világában. Láttam már koncertfelvételt róla és akkor döntöttem el, hogy egyszer mindenképp szeretném őt meghallgatni élőben. Sajnos tavasszal nem sikerült eljutnom az európai turnéjára, de a Szigeten mindenképp ott leszek. Csak remélni tudom, hogy a tavalyi év kedvenc számát, az Otherside-ot is előadja majd.



HÉTFŐ

LEONIDEN
18:00 - Európa Színpad
JAAAAAAAAAAA! Az én kedvenc német indie zenekarom is fellép a Szigeten! Hihetetlen boldogsággal tölt el, hogy a Leoniden egyre nagyobb népszerűséget nyert az elmúlt két év során, a debütáló albumuk megjelenése óta. Noha a tavaly megjelent második stúdió lemezük nem lett nálam akkora kedvenc, mint a Leoniden, ettől függetlenül nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyenek az új dalok élőben. Mivel az Európa színpadon lesznek, egyszerűbb lesz majd az első sorba "beverekednem" magam. Hogyha valaki kint lesz a hétfői napon, nagyon ajánlom neki a Leoniden koncertjét, mert biztos vagyok benne, hogy jó bulit fognak csapni a fiúk!



FLORENCE + THE MACHINE
21:30 - Dan Panaitescu Nagyszínpad
Ha már úgyis kint leszek hétfőn is a fesztiválon, akkor az aznapi headlinert, Florence-t is megnézem majd. Valami oknál fogva sosem ültem le meghallgatni az ő albumait, pedig tudom, hogy egy olyan előadó, akit szeretnék. A tavaly megjelent albuma is tetszett, úgyhogy lehet a koncert előtt majd meghallgatom az eddig megjelent lemezeit. Nemcsak a zenéjéről, de a fellépéseiről is csupa jókat hallottam eddig, úgyhogy nagyon várom már, hogy engem is elvarázsoljon Florence.



Noha az idei lista elég rövid, de így is nagyon izgalmas koncertek elé nézünk és nagyon örülök, hogy újra kint lehetek majd a Szigeten. Természetesen több koncertet is meghallgatok majd, ahol jó zene szól, ott mindenképp meg fogok állni.

Ti jöttök idén a Szigetre? Melyik koncertet várjátok a legjobban? Írjátok meg kommentben! Köszönöm, hogy itt voltatok, hamarosan érkezek egy új blogbejegyzéssel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kövess Instán!