Sziget 2018 | avagy az idei koncert bakancslista



Sosem gondoltam volna, hogy valaha is nagy Sziget fan leszek, de a tavalyi fesztivál megnyert magának és már alig vártam, hogy bejelentsék az idei év előadóit. Sikerült megint olyan előadókat elhozni a Szigetre, akik miatt úgy döntöttem, hogy visszatérek egy hétre a fesztiválra. Noha a tavalyi line-up sokkal jobban tetszett, idén olyan előadók jönnek a Szigetre, akiket nem szeretnék kihagyni. Ebben a bejegyzésben pedig összeválogattam nektek a legjobban várt koncerteket!


LYKKE LI
Augusztus 8. - Szerda - 19:30 - Dan Panaitescu Nagyszínpad
Ki ne ismerné az I Follow Rivers című számot? A svéd énekesnőt én is annak a dalnak köszönhetően ismertem meg. Idén jelent meg a so sexy so sad című albuma, ami nagyon tetszett, úgyhogy mindenképp meg szeretném őt hallgatni élőben is. A kedvencem az új lemezről a bad woman, remélem elő fogja adni ezt a dalt is!



KENDRICK LAMAR
Augusztus 8. - Szerda - 21:30 - Dan Panaitescu Nagyszínpad
Amikor megláttam, hogy Kendrick Lamar jön a Szigetre, már akkor tudtam, hogy legalább egy napra ki fogok menni. Volt néhány tippem arra, hogy kik jöhetnek az idei Szigetre és Kendrick az egyik ilyen tipp volt, úgyhogy elég büszke voltam magamra, amikor tényleg bejelentették. A Humble-t rongyosra hallgattam tavaly, de a DNA is nagy kedvencemmé vált az elmúlt hónapokban. Nagyon várom már a koncertjét, mivel nem minden nap láthatunk élőben egy Pulitzer-díjas előadót.



SEXY ZEBRAS
Augusztus 9. - Csütörtök - 18:00 - Európa Színpad
Ritka az, amikor egy kedvenc együttesem Magyarországra jön, de most végre valóra válik egy álmom: láthatom a Sexy Zebrast élőben játszani. A spanyol zenekart szinte a pályafutásuk kezdete óta követem és az évek során igen sokat változott a stílusuk, mégis nagyon szeretem őket még mindig. Ők az egyik olyan zenekar, akit még ebben az életben meg akartam hallgatni élőben és most végre megtehetem anélkül, hogy elutaznék Spanyolországba. Lelkiekben már készülök a pogózó közönségre!



LANA DEL REY
Augusztus 10. - Péntek - 21:30 - Dan Panaitescu Nagyszínpad
Meglepődtünk vagy meglepődtünk? Természetesen az a koncert, amit a legeslegjobban várom, az Lana Del Rey koncertje. Igaz, hogy áprilisban láttam már őt élőben, de szerintem senki sem mondana nemet arra, hogyha egy évben kétszer is elmehetne a kedvenc előadójának koncertjére. Én azt tervezem a pénteki napra, hogy a délután folyamán befészkelem magam az első sorba és onnan el nem mozdulok Lana koncertjének végéig. Már nagyon-nagyon várom, hogy újra láthassam és hallhassam őt!



DUA LIPA
Augusztus 12. - Vasárnap - 21:30 - Dan Panaitescu Nagyszínpad
A Dua Lipa iránti imádatom a januári vizsgaidőszakban kezdődött és azóta ezerszer meghallgattam már a debütáló albumát. Tudom, hogy a csapból is ő folyik és pár hónap folyamán mainstream lett, de hihetetlenül tehetséges a lány és tényleg megérdemli ezt a sikert. A következő két hét folyamán rá kell feküdnöm a dalszöveg tanulásra, mert az ő koncertjén teli torokból szeretném üvölteni a szövegeket.



DESIIGNER
Augusztus 12. - Vasárnap - 23:45 - Mastercard Színpad
A Panda az a dal, amit vagy tiszta szívből gyűlölsz vagy imádod és én az utóbbi kategóriába tartozom. Egy hip-hop előadóra amúgy sem mondanék nemet, hiszen már lassan egy éve hip-hopot táncolok, úgyhogy ezen a koncerten biztos, hogy csapatni fogom, mint még soha. Ez a koncert tényleg az összeesésig való táncolásról fog szólni és én már nagyon várom!



SHAWN MENDES
Augusztus 13. - Hétfő - 19:30 - Dan Panaitescu Nagyszínpad
Nem gondoltam volna, hogy felnőtt fejjel fogok megszeretni egy tinisztárt, de mégis ez történt. Noha az elmúlt évek során sokszor hallottam Shawn Mendes nevét, nem igazán hallgattam a dalait. Aztán a There's Nothing Holding Me Back-kel teljesen elvarázsolt és az új albuma is nagyon tetszett. Úgyhogy nagy valószínűséggel a tinilányokkal fogok az első sorban csápolni Shawn koncertjén.



ZARA LARSSON
Augusztus 14. - Kedd - 22:00 - Mastercard Színpad
Zara Larssontól az Ain't My Fault volt az első dal, amit megszerettem, aztán szép lassan felfedeztem a különböző előadókkal való kollaborációit is. Nem mondanám, hogy Zara nagy kedvencem lenne, de van néhány dala, amit szeretek. Pont olyan zenét játszik, amire jót lehet táncolni, úgyhogy ha marad még keddre erőm, akkor mindenképp elmegyek majd a koncertjére egyet bulizni.



Természetesen nem csak ennyi koncertre megyek, mert érdekelnek más nagy előadók koncertjei is, mint például Børns, Kygo, MØ vagy a Milky Chance. Ha minden előadót felsorolnék, akkor egy kisregényt írhatnék arról, hogy kiket szeretnék megnézni. Idén próbálom minél jobban felfedezni a Szigetet, szeretnék elmenni cirkuszi előadásra vagy esetleg egy-két workshopra is. Próbálok majd minél többet kihozni az idei fesztiválból.

Ti jöttök a Szigetre? Ha igen, kinek a koncertjét várjátok a legjobban? Írjátok meg bátran kommentben! Hogyha szeretnétek, akkor a Sziget után írok egy fesztiválos összefoglalót is, ahogy azt tavaly is tettem. A legközelebbi blogbejegyzésig pedig kellemes hetet kívánok nektek!


A bejegyzés fejlécéhez felhasznált kép forrása: Sziget

6 megjegyzés:

  1. Én nem megyek a Szigetre, mert ha mennék, akkor csak a Nothing but Thievesre mennék. (De decemberben voltam Bécsben a koncertjükön, szóval most passzolom.) Ha szereted a poposított rockot (egyik ismerősöm szerint ők a junior Muse), akkor ajánlom őket. ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Belehallgattam a zenéjükbe, egész jók. :) Mondjuk a keddi napon kérdéses, hogy mikor jutok ki (főleg, hogy utolsó nap, ki tudja, hogy élek-e még akkor xD), de ha tudok, akkor majd megnézem őket. :)

      Törlés
  2. Teljesen megértem a Dua Lipa íránti imádatodat, én is odavagyok érte! A koncertjét meg ki nem hagynám, alap, hogy vasárnap este ott fogok csápolni az első sorban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor majd csápolunk együtt, én is első sort tervezek! ;)

      Törlés
  3. Én is úgy szeretnék menni ezekre a koncertekre (főleg a Lana Del Rey-re és a Shawn Mendes-re), de nekem a Sziget sajnos túl drága.:/
    Érezd jól magad, egy összefoglalóra mindenképp kíváncsi lennék! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :(((
      Köszönöm, majd csinálok sok képet meg videót. ;)

      Törlés

Kövess Instán!