Noël (Deluxe Edition) | Josh Groban


A karácsony már itt kopogtat az ajtónkon, mindenki a díszítéssel, sütés-főzéssel, az ajándékok becsomagolásával foglalatoskodik, ehhez pedig elkél egy kis karácsonyi zenehallgatás. Úgy gondoltam, megosztom veletek, hogy melyik a kedvenc karácsonyi albumom és miért is szeretem annyira. Egy szó, mint száz, ebben a bejegyzésben nem másról lesz szó, mint Josh Groban Noël című lemezéről.

A Noël idén ünnepli megjelenésének tizedik évfordulóját (hihetetlen, hogy telik az idő!), ennek alkalmából pedig megjelent a tizedik évfordulós deluxe edition, ami hat új dalt is tartalmaz. Amikor megláttam, nagyon megörültem, mert egyrészt Josh Groban bármit ad ki a kezéből, az engem érdekel, másrészt az eredeti verziót ezerszer hallottam már és nagyon a szívemhez nőtt. Általánosságban nem nevezném magam egy karácsonyi zene rajongónak, önként nem igazán szoktam karácsonyi dalokat hallgatni, max. szenteste háttérzenének szoktuk berakni, miközben átadjuk az ajándékokat. De Josh albuma ezelől kivételt jelent, mert ezt akár nyár közepén is képes lennék meghallgatni.

Ha esetleg nem tudnátok, hogy ki az a Josh Groban, akkor nagyon gyorsan keressetek rá vagy nyomjatok rá a lenti Play ▶ gombra! A Noël egy igazi klasszikus karácsonyi album. Ezen nincs All I Want For Christmas vagy Last Christmas, helyettük viszont olyan klasszikusokat hallgathatunk, mint a Silent Night vagy az Ave Maria. Lehet, hogy első hallásra ezzel nem nyert meg mindenkit, de ha belehallgattok az albumába, biztos, hogy el fog titeket is varázsolni, mert Josh Groban egy angyal. És szerintem annál szebb dolog nincs is, ha a karácsonyfa körül ülve, család és baráti körben egy igazi angyal énekel nekünk. Persze, lehet, hogy túlzásokba esek, de Josh véleményem szerint a legcsodálatosabb hanggal rendelkező énekes a világon. Nem elég, hogy megnyugtat, de még a lelkünket is simogatja a hangja. Karácsonykor pedig pont erre van szükségünk.

A deluxe edition tizenkilenc dalt tartalmaz, az új dalok között van a Polar Expressz betétdala, a Believe is, na meg persze olyan klasszikusok, mint az O Holy Night vagy a Have Yourself a Merry Little Christmas. Amikor végignézem a dalok listáját, akkor rá kell jönnöm, hogy nem nagyon akad olyan dal, amit ne szeretnék róla. Természetesen vannak abszolút kedvenceim, amik kiemelendőek.


A Silent Night egyszerűen gyönyörű. Talán ez lehet a legtöbbet feldolgozott karácsonyi ének, hiszen rengeteg nyelvre lefordították. De olyan szép verziót, mint amit Josh Groban alkotott, még nem hallottam. A What Child is This? és a The First Noël (Faith Hill-lel) egymást követik a lemezen és talán ez A két kedvencem dalom róla. Ezeket tényleg bármikor képes vagyok meghallgatni. A már említett O Holy Nightot is Josh előadásában szerettem meg, így nagyon megörültem, hogy felkerült a deluxe lemezre. Persze ez csak pár dal az albumról és biztos vagyok benne, hogy mindenki talál magának egy kedvencet róla.

Ha a Noëlre gondolok, akkor azt látom lelki szemeim előtt, ahogy a család, kicsik és nagyok egyaránt együtt üldögélnek, beszélgetnek, ajándékokat bontogatnak és boldogok. Nincsen bosszankodás, rohanás, kiabálás, csak béke és nyugalom. Szerintem pont ezért annyira tökéletes ez az album, mert képes megteremteni ezt a légkört.

Hogyha sikerült valamennyire meggyőznöm titeket az írásommal arról, hogy érdemes belehallgatnotok ebbe az albumba, akkor már megérte megírni.😊 Hogyha pedig ezt is meghallgatjátok majd szenteste a családdal, barátokkal, akkor biztos, hogy egy csodálatos estét fog megalapozni nektek.

Így a bejegyzés végén pedig nem más következik, mint hogy minden kedves olvasómnak

Nagyon Kellemes Ünnepeket Kívánok!🎄


A bejegyzés fejlécéhez felhasznált kép forrása: Josh Groban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kövess Instán!